دری نوشت

خرید جدیدترین میز جلو مبلی های مدرن (شیک تر و متفاوت تر از گذشته باشید)

در طراحی دکوراسیون داخلی داشتن یک نقطه کانونی نکته ای بسیار کلیدی و مهم است برای ایجاد یک نقطه کانونی میتوان در وسط مبل ها یک میز جلو مبلی قرار داد و روی آنرا با اکسسوری هایی دیزاین کرد تا شخصیت به فضای زندگی خودتان بدهید.

 

پس دقت در خرید میز جلو مبلی متناسب با سبک دکوراسیون و مبلمان منزل یک موضوع مهم است. زیرا تاثیر زیادی در طراحی شما دارد. پس در خرید میز جلو مبلی همیشه به این چند نکته ریز ولی اساسی دقت کنید.

 

  • یک میز جلو مبلی باید کاربردی باشد. یعنی بتوان از آن به آسانی برای پذیرایی استفاده کرد.
  • دوم اینکه باید زیبایی بصری داشته باشد،
  • هماهنگ با سبک دکوراسیون و سایر المان‌های به کار رفته در دکوراسیون باشد.
  • ابعاد آن متناسب با مبل هایتان باشد

 

امروزه تعداد طرفدارن مبلمان و سبک دکوراسیون مدرن به دلایلی چون قیمت مناسب و تنوع واقعا چشم گیر در طراحی بسیار زیاد شده است. میزهای مناسب این سبک مبلمان معمولا از صفحه ای چوبی یا شیشه ای با پایه های فلزی ساخته می شوند.

 

میزهای چوبی از قدیم یکی از سبک میزهای جلومبلی و عسلی های پرطرفدار بوده اند .حس حالی که این دسته از میزها به فضا می بخشند زیبایی دکوراسیون داخلی را چندبرابر می کند شما می توانید برای جلو مبلی خود این میزها را تهیه کنید و با خیال راحت تا مدت های طولانی از آن ها استفاده کنید که چرا که این مبل ها به لحاظ ظاهر ساده هیچگاه از چشم نمی افتند.

 

میزهایی که با طراحی هوشمندانه جایی برای قرار دادن وسایل و لوازم پذیرایی در خود دارند برای خانه هایی با فضای کوچک بسیار مناسب است. میز جلو مبلی مدرن و چوبی که تنها جنبه زیبایی دارد بایستی به همراه میزهای عسلی مبلمان خریداری شود چون در هنگام پذیرایی از این سبک میزها نمی توان استفاده خاصی کرد.

 

میز جلو مبلی جدید و مدرن درینو

حال که با اهمیت وجود میز جلو مبلی در منزل آشنا شدیم به شما پیشنهاد میکنیم تا از جدید ترین میز جلو مبلی های مدرن پایه فلزی ساخته شده توسط شرکت درینو دیدن فرمایید.

میز جلو مبلی جدید

میز جلو مبلی جدید

 نمونه هایی از جدیدترین میز جلو مبلی های تولید شده توسط درینو

 

جنس صفحات بکار رفته در این محصولات از MDF مقاوم با روکش PVC عالی میباشد ، پایه های این محصولات نیز از جنس فلز با رنگ کاری کوره ای است ، تلفیق چوب و فلز باعث خلق یک محصول جذاب برای دکوراسیون های مدرن و صنعتی است از دیگر ویژگی این محصولات می توان به امکان انتخاب رنگ پایه و طرح های متنوع روکش صفحه اشاره نمود.

میز جلو مبلی جدید

 نمونه هایی از جدیدترین میز جلو مبلی های تولید شده توسط درینو

 

طراحی منحصر به فرد در کنار استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه در محصولات شرکت درینو بخصوص انواع میز جلو مبلی ها و میز عسلی ها، کالا های این شرکت را به یکی از بهترین های موجود در بازار تبدیل کرده است. هدف اصلی درینو جلب رضایت شما مشتریان عزیز میباشد ،به همین منظور تمام کالا های این شرکت دارای ضمانت نامه میباشد.

مطالب خواندنی بیشتر:

ایده های جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه خانه ساحلی آبی سفید
۱۴ مدل از جدید ترین میز جلو مبلی های با طراحی خلاقانه
آنچه که باید درباره ویژگی ها و انواع مبل راحتی مدرن چستر فیلد بدانید
نقش لوسترها در دکوراسیون منزل ( یکی از رمز های داشتن خانه ای مجلل )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *