دری نوشت

طراحی شیک اتاق نوزاد ، ( حتی بزرگتر ها نیز دوست خواهند داشت )

طراحی اتاق کودک و نوزاد مستلزم تنوع سبک های جالب کودکانه است. ببینید چگونه این طراحان داخلی از ترکیب رنگ و الگوهای مناسب برای ایجاد اتاق خواب های شیک استفاده کرده اند که حتی بزرگسالان نیز دوست دارند.

 

 

این اتاق خواب کودک طوری طراحی شده است که از لحاظ جنسیتی خنثی باشد و هم به عنوان اتاق خواب دخترانه و هم برای اتاق خواب پسرانه استفاده می شود ، از دیگر ویژگی های این طراحی وجود جلوه های چوبی سفید و طبیعی برای ظاهری مینیمالیستی است. پالت سیاه و سفید جلوه ای کلاسیک به آن می بخشد ، در حالی که فرش چرم عثمانی و خز مصنوعی مقدار زیادی بافت کلی اتاق را با طعم خوش سلیقه ترکیب می کند.

 

 

ویژگی اصلی این اتاق خواب داشتن یک سقف راه راه نارنجی و سفید است که شخصیت کودکانه و فانتزی ای را به این فضا تزریق می کند. دیوارهای خاکستری ، همراه با یک فرش آبی و سفید ، چراغ رومیزی همه و همه کامل کننده ظاهر فانتزی و کودکانه این طراحی را کامل می کنند.

 

 

در طراحی اتاق خواب نوزاد ، در تصویر بالا ویژگی منحصر به فرد و اصلی آن استفاده از کاغذ دیواری با گل های ظریف و به رنگ آبی است. البته طراح اتاق برای کامل تر شدن دکوراسیون از کنسول آبی رنگ و یک مبل تک نفره با روکش سفید و یک شال آبی سفید بر روی آن استفاده کرده است، کنته مهم دیگر درباره این اتاق ،رنگ آبی آن است که بسیار هوشمندانه انتخاب شده است.

 

 

این اتاق خواب دخترانه از ترکیف رنگ بژ و کرم همراه با یک لوستر کریستالی زیبا ، خز سفید مصنوعی و کاغذ دیواری راه راه ، شخصیت و ظاهر بی نظیری را به طراحی خنثی این اتاق خواب می بخشد . که در کنار همه این عوامل وجود کنسول سفید با دسته های طلایی نه تنها از نظر کاربردی بلکه در تکمیل ظاهر کلاسیک این طراحی نیز نقش مهمی دارد.

 

 

تم اصلی این اتاق خواب دخترانه به رنگ بنفش و سفید طراحی شده است. در این طراحی ، کف اتاق خواب با کاغذ دیواری تقریبا دارای یک الگو هستند. طرح پارچه مبل تکی نیز با پرده یکی انتخاب شده است. برای این که طراحی به فضای اتاق ویژگی های کودکانه و کنتراست اظافه بکند تا فضا از یکنواختی و خسته کننده رنگ بفش خارج شود ، چند عروسک نیز در قسمت های مختلف این اتاق خواب گنجانده است .

 

همیشه هم رنگ خاکستری خسته کننده نیست بشرط این که هوشمندانه با سایر رنگ ها ترکیب شود، این طرحی اتاق خواب کودک با رنگ متالیک همراه با لوستر زیبا و پر زرق وبرق تزئین شده است که فضا را برای یک شاهزاده خانم کوچولو مناسب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *