دری نوشت

ایده های جذاب برای دکوراسیون آشپزخانه خانه ساحلی آبی سفید

سبک دکور آشپزخانه خانه ساحلی ، سبکی است که زندگی ساحلی را بازآفرینی می کند تا به خانه شما جلوه ای شاداب و طبیعی ببخشد. با الهام از ماسه های طلایی و سواحل آفتابی ، خانه هایی با این سبک دارای سبک باز هستند که از سبک زندگی راحت پشتیبانی می کند. رنگ های سفید ، آبی و قهوه ای عمدتا در این سبک بسیار استفاده می شوند البته از مواد طبیعی همانند صدف ها ، سنگ های زیبا و دیگر اشیایی که تداعی کننده حس ساحلی هستند ، نیز می توان استفاده کرد.

این سبک برای کسانی که عاشق شنا ، تابستان و ساحل هستند ایده آل است ،البته این سبک برای کسانی که به دنبال آرامش طبیعی در محیط منزل هستند و سبک معمولی را در خانه های خود ترجیح می دهند، نیز بیسار مناسب است. زیرا طراحی تمام زیبایی یک تعطیلات عالی را در خانه شما گرد هم آورده است.

این طراحی دکوراسیون آشپزخانه ساحلی آبی و سفید از سبک خانه های ساحلی برای ایجاد احساس آرامش در ساحل استفاده می کند و آشپزی را به یک فعالیت شاد تبدیل می کند. کابینت های سفید نور را از پنجره های بزرگ منعکس می کنند و در تمام طول سال حس تابستانی ایجاد می کنند.

دیوار آبی تداعی بخش امواج دریا در آشپزخانه شما ست در حالی که به زیبایی با کابینت ها ست می شود. این آشپزخانه جمع و جور امکان پخت پز و تمیز کردن آسان را برای شما فراهم می کند.قرار گیری مرکزی سینک ظرفشویی تضمین می کند که می توانید از زیبایی بیرون لذت ببرید و در عین حال همه چیز را در آشپزخانه به راحتی در دسترس نگه دارید.همچنین کابینت زیر سینک نیز فضا کافی را برای نگهداری مواد تمیز کننده را فراهم می کند.

سینک ظرفشویی فضای پیشخوان را به دو قسمت تقسیم کرده و باعث ایجاد بخش های مختلف در آشپزخانه شده است که می توانید برای آماده سازی و پخت و پز استفاده کنید.که شامل فضاهای ذخیره سازی کافی برای سهولت در تهیه غذا را فراهم می کند.با نورپردازی انجام شده در این آشپزخانه ، فضا در هر زمان به خوبی روشن خواهد بود .

این طراحی آشپزخانه خانه ساحلی برای کسانی است که نیاز به آشپزخانه جمع و جور دارند بدون این که از راحتی آن کاسته شود. برای یک فرد مجرد یا یک زن و شوهر ایده آل است ، زیرا فضای کافی را برای حداکثر دو نفر فراهم می کند تا بتوانند به راحتی با هم کار کنند. با ایجاد فضایی شاد و پر جنب و جوش مانند ساحل در یک روز گرم تابستانی ، احساسات خوبی را وارد خانه شما می کند. این سبک آشپزخانه که یادآور سواحل آفتابی و کباب های تابستانی است ، هر روز را به یک روز ساحلی تبدیل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *