دری نوشت

چند نمونه از جدید ترین میز تلویزیون های مدرن

بدون شک برای افراد باسلیقه که همیشه به دنبال یک چیدمانی شیک در منزل خود هستند. میز تلویزیون و محل قرار گرفتن آن در چیدمان اتاق نشیمن خیلی اهمیت دارد. چون همه‌ی افراد بیشتر وقت خود را در اتاق پذیرایی سپری می‌کنند. در خانه‌های آپارتمانی امروزی که فضای کمتری دارد معمولاً اتاق نشیمن و پذیرایی یکی هستند. پس توجه به دیزاین و وسایل اتاق نشیمن بیشتر از همیشه اهمیت پیدا می‌کند. میز تلویزیون یکی از اجزاء دکوراسیون است و زمانی که مهمان‌دارید بیشترین توجه را به خودش جلب می‌کند. پس میز تلویزیون را می‌توان یک وسیله تزیینی و کاربردی در نظر گرفت.

 

استندهای تلویزیونی چند منظوره گزینه هایی بسیار عالی برای انواع نشیمن ها هستند. اما بسیاری از آنها به اندازه میز تلویزیون در این تصویر قابلیت انعطاف پذیری بالایی ندارند. این میز تلویزیون از دو قسمت تشکیل شده است بخشی از این میز به صورت متحرک بوده و به شما امکان تماشای تلویزیون از هر قسمت از اتاق را می دهد.

 

 

 

تصاویری از میز تلویزیون انعطاف پذیر 

 

ایجاد گالری برای تلویزیون کار ساده ای نیست. این میز تلویزیون دیواری گزینه ای بسیار مناسب برای نشیمن های کوچک است که هم فضای کمی در آپارتمان را اشغال می کند و هم باعث ایجاد دکوراسیون جذاب دیوار می شود. این میزها که از جمله میزهای کم جا می باشد به خوبی می تواند به جای اشغال سطح کف شما فضای دیوارتان را اشغال کند و شما فضای کافی برای قرار دادن مبلمان بیشتر و یا لوازم و وسایل خود را داشته باشید. بنابراین در انتخاب میز تلویزیون خود ابعاد فضایی را در نظر بگیرید. این مدل میزهای تلویزیون می توانند در دسته میزهای مدرن نیز قرا بگیرند و بیش تر برای دکوراسیون مدرن و امروزی استفاده می شوند.

 

 

تصاویری از میز تلویزیون دیواری

تصویر زیر نمونه ای دیگر از آپارتمان مدرن است که با قرار دادن یک میز تلویزیون مدرن در گوشه پذیرایی علاوه بر این که در بکار گیری از فضای موجود بیشترین بهره برداری را انجام داده است. از تضاد بین میز تلویزیون سیاه و دیوارهای سفید ظاهری شیک ایجاد کرده و نور آبی رنگ زیبایی را بیشتر ارتقا می دهد.

 

 

این مدل یکی از رایج‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های میز تلویزیون است. به دلیل سازگاری با هر نوع چیدمان و دکوراسیونی و به خاطر وجود طراحی ساده و متعارف خود، در زمره انتخاب‌های اول همه افرادی است. وجود درب‌های مقابل و یا حتی کشورهای در بخش جلوی این میز از ویژگی‌های است که باعث می‌شود میزان علاقه‌مندی به آن افزایش یابد، چراکه اکثر افراد به دنبال مخفی کردن لوازم اضافی یا متعلقات مربوط به تلویزیون خود از جلوی چشم بینندگان شان هستند. حالت کنسولی بودن این میز دلیل نام‌گذاری آن به این اسم بوده است.

 

 

مطالب خواندنی بیشتر :

 

خرید میز جلو مبلی
میز تلویزیون پایه فلزی و اهمیت وجود آن در دکوراسیون مدرن شهری
میز جلو مبلی مدرن و جایگاه آن در طراحی دکوراسیون
۱۴ مدل از جدید ترین میز جلو مبلی های با طراحی خلاقانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *