دری نوشت

نکاتی مهم در ترکیب بندی رنگ ها مختلف ، برای ایجاد یک دکوراسیون عالی

ترکیب رنگ یاسی

رنگ یاسی از ترکیب دو رنگ بنفش و سفید با نسبت سفید بیشتر ساخته می شود. به همین دلیل که رنگ سفید در آن غالب است. رنگ خوبی برای کنار آمدن با بسیاری از رنگ های دیگر می باشد. پاسی با بسیاری از رنگ های طیف بنفش ست می شود. از صورت گرفته تا رنگ های طیف زرد که رنگ مکمل رنگ بنفش است.

 

ترکیب رنگ یاسی و سفید

رنگ سفید رنگی است که خود رنگ یاسی از آن تشکیل می شود. بنابراین طبیعی است که هماهنگی خوبی در ترکیب با رنگ سفید داشته باشد. می توانید از ترکیب رنگ یاسی و سفید در دکوراسیون خانه استفاده کنید.

 

تصویر: ترکیب رنگ یاسی و سفید

 

ترکیب رنگ یاسی و صورتی

یاسی و صورتی از آنجایی که هر دو رنگ ملایمی هستند. این دو رنگ به عنوان دو رنگ دلنشین می توانند در دکوراسیون اتاق خواب به کار می روند.

 

ترکیب رنگ یاسی و بنفش

ترکیب یاسی و بنفش نیز مانند ترکیب یاسی و سفید هستند. از آنجایی که این رنگ نیز از رنگ های تشکیل شونده رنگ یاسی هستند، به خوبی با رنگ بنفش به صورت طیف های رنگی مختلف بنفش می توانند ست شوند.

 

تصویر: ترکیب رنگ یاسی و بنفش

 

ترکیب رنگ یاسی و آبی

از آنجایی که در ترکیب رنگ بنفش از آبی استفاده شده است. این رنگ نیز در تنالیته رنگی یاسی وجود دارد. شما می توانید از پرده های مختلف رنگ آبی با رنگ یاسی استفاده کنید و یک ترکیب رسمی تر از رنگ یاسی برای دکور خانه خلق کنید.

 

تصویر: ترکیب رنگ یاسی و آبی

 

ترکیب رنگ یاسی و پاستلی

یکی از ترکیبات رنگی ترند این روزها، ترکیب رنگ یاسی با رنگ های پاستلی مانند سبز آبی، رنگ هولویی و لیمویی می باشد. این رنگ ها یک دکوراسیون رویایی از خانه تان خلق می کند که در تصاویر مجلات دکوراسیون داخلی مشاهده می کنید.

 

ترکیب رنگ یاسی و زرد

رنگ زرد رنگ مکمل رنگ بنفش است. این رنگ نیز مانند مادر رنگ یاسی، یعنی رنگ بنفش همراه خوبی برای ترکیب شدن با این رنگ می باشد. رنگ زرد در تکمیل با رنگ یاسی تعادل بصری در این ترکیب رنگی بوجود می آورد که نظم خوبی برای دکوراسیون فضای شما خلق میکند.

 

ترکیب رنگ لاجوردی و نارنجی

رنگ لاجوردی، به ویژه تنالیته های مات آن زمانی که با رنگ های گرم و پویا ترکیب شود، زیبایی بی نظیر و معاصری را به نمایش می گذارد. شاید زمانی که صحبت از رنگ های هماهنگ با رنگ لاجوردی می شود ابتدا رنگ نارنجی به ذهن ما خطور نکند، اما رنگ نارنجی به تنالیته های مات لاجوردی زندگی بخشیده و به آن انرژی ای مثبت و ظاهری مدرن می بخشد.

 

 

ترکیب رنگ لاجوردی و زرد

این یک حقیقت است که رنگ های لاجوردی و زرد زیباترین هارمونی را با یکدیگر ایجاد می کنند؛ حتی طراحان داخلی حرفه ای نیز از ترکیب زیبای رنگ های زرد و لاجوردی در طراحی داخلی بسیار بهره می برند. مهم ترین دلیل هارمونی زیبای این دو رنگ با یکدیگر به این دلیل است که تاثیر باشکوه و موقر رنگ لاجوردی با پویایی و انرژی رنگ زرد کنتراستی زیبا و چشم نواز ایجاد می کند.

 

تصویر: ترکیب رنگ لاجوردی و زرد

 

ترکیب رنگ لاجوردی و بنفش

با پیشرفت دنیای مد و طراحی داخلی، ترکیب رنگی های جدیدی نیز متولد شده اند. با بروز اتفاقاتی مانند هماهنگی ناسازگاری ها و ترکیب ناهماهنگی با یکدیگر، ترکیب رنگی هایی معاصر و غیر معمول بیشتر از قبل پیش روی ما قرار می گیرند. رنگ هایی که در دکوراسیون های قدیمی نباید در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار می گرفتند، در زمان ما کاملا آگاهانه با هم ترکیب شده و مکان های مدرنی را ایجاد می کنند که دارای سبکی ترکیبی و ترکیب تفاوت ها هستند.

 

یکی از این ترکیب رنگی ها، ترکیب تنالیته های بنفش و تنالیته های آبی تیره هستند که طراحی ها و دکوراسیون های قابل توجه و تاثیر گذاری را ایجاد می کنند. اگر می خواهید محیط زندگی خود را با تضاد ها طراحی کنید، برای این که ظاهری زیبا و جذاب به آن ببخشید، می توانید از ترکیب این دو رنگ متضاد استفاده کنید، اما لازم است که حداقل یک رنگ دیگر را به عنوان رنگ رابط میان این دو رنگ به کار ببرید.

 

تصویر: ترکیب رنگ لاجوردی و بنفش

 

ترکیب رنگ لاجوردی و قرمز

ترکیب دو رنگ قدرتمند و تاثیر گذار در دکوراسیون داخلی، روش معمول و پر کاربردی به شمار نمی رود، زیرا هر یک از این رنگ ها با قدرتی که دارند تلاش می کنند تا نظر ها را به خود جلب کنند و ممکن است که باعث ایجاد محیطی خسته کننده شوند. اما زمانی که صحبت از رنگ های قرمز و لاجوردی می شود این شرایط کمی تغییر می کند، زیرا این دو رنگ قدرتمند در عین حال دارای انرژی هستند که یکدیگر را کامل می کنند و به همین دلیل ترکیب زیبایی را به ارمغان می آورند.

 

تصویر: ترکیب رنگ لاجوردی و قرمز

 

ترکیب رنگ لاجوردی و طوسی

رنگ طوسی که یکی از رنگ های پرکاربرد و اصلی در دکوراسیون های مدرن به شمار می رود، در ترکیب با رنگ لاجوردی هماهنگی بی نقصی را ایجاد کرده و ظاهری متفاوت به مکان می بخشد. در واقع رنگ های طوسی و لاجوردی از نظر انرژی و سبک دارای ساختاری بسیار مشابه هستند. رنگ طوسی تیره و لاجوردی به اندازه ای به یکدیگر نزدیک هستند که می توانند به جای هم به کار برده شوند. به همین دلیل افرادی که به دنبال ایجاد فضایی هماهنگ و متعادل هستند می توانند به راحتی از این ترکیب رنگی استفاده کنند.

 

تصویر: ترکیب رنگ لاجوردی و طوسی

 

ترکیب رنگ لاجوردی و سفید

رنگ لاجوردی در ترکیب با رنگ های خنثی و روشن بسیار خود را نمایان کرده و دیده می شود، اما در ترکیب با رنگ سفید کنتراستی زیبا و سیال ایجاد کرده و این ترکیب رنگی برای ایجاد فضایی آرام و متعادل بسیار مناسب خواهد بود. به همین دلیل زیبا ترین و مناسب ترین ترکیب رنگی برای استفاده در اتاق خواب ترکیب رنگ های سفید و لاجوردی است. اگر به دنبال اتاق خوابی با طراحی زیبا، آرامش بخش و کاریزماتیک هستید حتما از این ترکیب رنگی بهره ببرید.

 

ترکیب رنگ فیروزه ای

پاسخ به این پرسش که مناسب ترین رنگ برای ترکیب با رنگ فیروزه ای کدام است بسیار دشوار خواهد بود، زیرا در مورد رنگی صحبت می کنیم که بسیار سازگار بوده و در ترکیب با هر رنگی تاثیر و انرژی متفاوتی را در محیط ایجاد می کند.

 

ترکیب رنگ فیروزه ای و سفید

دکوراسیون سفید رنگ ظاهری شیک و ظریف ایجاد می کند، اما انتخاب رنگ سفید برای تمام جزئیات و نقاط موجود در طراحی یک مکان نیاز به کمی جسارت دارد و ممکن است بر خلاف آن چه که انتظار دارید باعث ایجاد فضایی خسته کننده و دلگیر شود. یکی از راه های کاهش این ریسک استفاده محدود از رنگی ملایم، اما جذاب در کنار رنگ سفید است. در راس رنگ هایی که هم ملایم و هم جذاب هستند، رنگ فیروزه ای قرار دارد. از آن جایی که فیروزه ای به رنگ سفید پویایی بخشیده و فضایی ملایم ایجاد می کند برای ترکیب در دکوراسیون سفید رنگ انتخاب مناسبی خواهد بود.

 

تصویر: ترکیب رنگ فیروزه ای و سفید

 

ترکیب رنگ فیروزه ای و مشکی

ترکیب رنگ فیروزه ای با رنگ مشکی، زیبایی معاصر و مدرنی را به محیط می بخشد که توجه ها را به خود جلب می کند. رنگ فیروزه ای پویا و چشم نواز زمانی که با شخصیت کاریزماتیک و تاثیر گذار رنگ مشکی ترکیب شود ظاهری خاص و منحصر به فرد به مکان می بخشد و برای افرادی که به دنبال طراحی مکانی تاثیر گذار هستند که چشم ها به آن عادت ندارند می توانند به راحتی از این ترکیب رنگی خاص استفاده کنند.

 

تصویر: ترکیب رنگ فیروزه ای و مشکی

 

ترکیب رنگ آبی

آبی با آرامش و احساسی که به اطراف خود می بخشد بسیار متفاوت تر از سایر رنگ های اصلی اثر می کند و بیشتر خصوصیاتی مانند رنگ های خنثی دارد، یعنی دارای ویژگی ها و خصوصیاتی است که می تواند با تمام رنگ های دیگر هماهنگی ایجاد کند. زمانی که رنگ آبی با برخی از رنگ ها ترکیب شود فضا و شخصیتی که ایجاد می کند بسیار متفاوت است.

 

تنالیته های رنگ آبی از پرکاربردترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی به شمار می روند؛ دلیل این موضوع انرژی و زیبایی است که رنگ آبی به مکانی که در آن به کار برده شده است می بخشد. امروزه تاثیرات مثبتی که رنگ آبی بر روح و روان انسان می گذارد اثبات شده است. رنگ آبی که رنگ دریا و آسمان است، نمادی از طبیعت، آرامش و ابدیت به شمار می رود.

 

یکی دیگر از دلایلی که رنگ آبی در طراحی داخلی بسیار پرکاربرد است، تنالیته های متنوع این رنگ است که هر کدام می توانند به تنهایی شخصیتی متفاوت به مکان ببخشند. تنالیته های تیره رنگ آبی مانند آبی نفتی و لاجوردی زمانی که در مکانی به کار برده شوند شخصیتی موقر و آرامش بخش به آن مکان می بخشند، تنالیته روشنی مانند آبی آسمانی و یا آبی یخی، فضایی آرام و دلنشین ایجاد می کنند. زمانی که تنالیته میانی ای مانند آبی دریا در یک اتاق به کار برده شود فضایی ایجاد می کند که زنده و پرانرژی است، اما در عین حال منظم و مثبت است.

 

ترکیب رنگ آبی خاکستری و کرم

ترکیب رنگ های گرم و آبی خاکستری فضایی بسیار اصیل و شیک ایجاد می کنند. یکی از راه های ایجاد ظرافت و سادگی ترکیب این دو رنگ و به کار بردن آن ها در کنار یکدیگر است. در سالن نشیمن و اتاق خواب ها و مکان هایی که مدت طولانی در آن ها وقت خود را سپری می کنید، برای ایجاد فضایی دلباز به راحتی می توانید از این ترکیب رنگی استفاده کنید.

 

تصویر: ترکیب رنگ های آبی خاکستری و کرم

 

ترکیب رنگ آبی و طوسی

امروزه رنگ طوسی، از پرکاربرد ترین رنگ ها در سبک پرطرفدار مینیمال مدرن در طراحی داخلی به شمار می رود. ساختار ملایم و در عین حال کاریزماتیک و پیچیده رنگ طوسی برای ایجاد یک سبک مدرن سیال و بی آلایش بسیار کاربردی اشت. البته این را باید در نظر داشته باشید که اگر رنگ طوسی با درستی با رنگ های دیگر ترکیب نشود فضایی خسته کننده و حتی دلگیر ایجاد می کند.

 

یکی از رنگ های مدرنی که تاثیرات رنگ طوسی را طوسی روشن افزایش داده و ترکیبی زیبا با آن ایجاد می کند رنگ آبی است. اگر به دنبال رنگی برای مبلمان هستید که هماهنگی ای زیبا با دیواری به رنگ ایجاد کند، رنگ آبی روشن می تواند رنگ مناسب و الهام بخشی باشد. 

 

تصویر: ترکیب رنگ های آبی و طوسی

 

ترکیب رنگ آبی و سبز

رنگ های آبی و سبز از جمله رنگ هایی هستند که تا سال های اخیر در کنار یکدیگر به کار برده نمی شدند. دلیل این که این دو رنگ با یکدیگر ترکیب نمی شدند این بود که این دو رنگ دارای خصوصیاتی شبیه به هم و شخصیتی قدرتمند هستند و تصور می شد که ترکیب این رنگ ها با یکدیگر باعث ایجاد فضایی پیچیده می شود. اما این باور با رواج یافتن سبک های معاصر در طراحی داخلی در گذشته باقی ماند.

 

ترکیب تنالیته های رنگ سبز با تنالیته های رنگ آبی و قدرت و شخصیت این دو رنگ باعث ایجاد فضایی قابل توجه و چشمگیر می شوند. هم چنین هم رنگ آبی و هم رنگ سبز بر روحیه انسان تاثیری درمانی و آرامش بخش دارند. با ترکیب این دو رنگ درمانی در کنار یکدیگر می توانید به محیط زندگی ای پر انرژی و مثبت دست پیدا کنید.

 

تصویر: ترکیب رنگ های آبی و سبز

 

ترکیب رنگ آبی و سفید

طراحی هایی که در آن ها رنگ های آبی و سفید به عنوام رنگ های غالب به کار برده می شوند، بسیار ظریف و آرامش بخش هستند. به همین دلیل می توان گفت که بهترین مکان برای استفاده از این ترکیب رنگی اتاق خواب است. البته استفاده از بافت چوب در کنار این رنگ ها نیز احساس گرما و صمیمیت بیشتری به اتاق خواهد بخشید. استفاده از تنالیته های آبی روشن باعث باز شدن ذهن و پرورش خلاقیت ذهنی نیز می شود و به همین دلیل ترکیب آن با رنگ سفید برای استفاده در اتاق خواب کودک نیز بسیار مفید خواهد بود.

 

ترکیب رنگ آبی و رنگ های متعدد

یکی دیگر از ویژگی های رنگ آبی روشن این است که برای افرادی که می خواهند از رنگ های متعدد در دکوراسیون محیط زندگی خود استفاده کنند، رنگ آبی نسبت به سایر رنگ های اصلی مانند یک رنگ متصل کننده رنگ ها به یکدیگر عمل می کند. همان طور که قبلا نیز گفته شد این ویژگی ای است که باعث می شود رنگ آبی مانند رنگ های خنثی عمل کند. در دکوراسیون مدرن و معاصر که رنگ های متنوعی مانند سبز، قرمز، صورتی، سیاه و سفید در کنار یکدیگر به کار برده می شوند، رنگ آبی می تواند مانند رابطی میان این رنگ های قدرتمند عمل کرده و در فضا هماهنگی ایجاد کند.

 

تصویر: ترکیب رنگ آبی و رنگ های متعدد

 

ترکیب رنگ آبی و شنی

احساس لطیف رنگ شنی در ترکیب با ابدیت رنگ آبی مانند ترکیب ساحل و دریا فضایی آرام و برگرفته از طبیعت ایجاد می کند. رنگ شنی زمانی که با رنگ آبی روشن ترکیب شود فضایی لطیف و شاداب ایجاد کرده و زمانی که با آبی تیره ترکیب شود احساسی از عمق اقیانوس را ایجاد کرده و حسی از شکوه و عظمت را به انسان می بخشد. رنگ زرد نیز نمادی از رنگ شن به شمار رفته و در ترکیب با رنگ آبی فضایی قابل توجه ایجاد می کند.

 

ترکیب رنگ آبی و صورتی

یکی از کلیشه هایی که در مورد جداسازی رنگ ها وجود دارد، جدا کردن رنگ های آبی و صورتی بر اساس جنسیت کودکان است. این تفکر و برداشت که رنگ صورتی متعلق به دختران و رنگ آبی متعلق به پسران است اکنون تفکری قدیمی به شمار رفته و امروزه در طراحی اتاق کودکان هر دوی این رنگ ها | در کنار یکدیگر و یا در ترکیب با رنگ های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع اگر دقت کنید متوجه خواهید شد که این دو رنگ با خاصیت پویا و قدرتمندی که دارند دارای خاصیتی هستند که می توانند به عنوان نمادی برای هر دو جنسیت به کار برده شوند.

 

البته زمانی که رنگ های صورتی و آبی با ویژگی هایی که دارند با یکدیگر ترکیب شوند، زیبایی و جذابیت قدرتمندی ایجاد خواهند کرد. به همین دلیل در راس رنگ هایی که ترکیب بسیار زیبایی با رنگ آبی ایجاد می کند، رنگ صورتی قرار دارد. ترکیب آبی تیره با صورتی تیره و رنگ آبی روشن در ترکیب با صورتی روشن همیشه ظاهری بی نظیر به محیط می بخشند. هم چنین ترکیب رنگ های آبی و صورتی با تمام سبک های طراحی داخلی نیز هماهنگی ایجاد می کنند.

تصویر: ترکیب رنگ آبی و صورتی

 

ترکیب رنگ آبی و قرمز

یک ترکیب رنگی دیگر که به ترکیب زیبای رنگ های صورتی و آبی بسیار نزدیک است، بدون شک ترکیب رنگ های آبی و قرمز است. خاصیت هیجان انگیز رنگ قرمز و آرامش رنگ آبی زمانی که با یکدیگر ترکیب شوند یکدیگر را کامل کرده و این دو انرژی متضاد در کنار یکدیگر محیطی فوق العاده ایجاد می کنند. یکی از تنالیته های زیبای رنگ قرمز، رنگ آجری است و ترکیب این رنگ با رنگ آبی فضایی زیبا، خاص، انرژی بخش و در عین حال دلنشین ایجاد می کند.

 

تصویر: ترکیب رنگ آبی و قرمز

 

ترکیب رنگ آبی و خردلی

یکی از تنالیته های رنگ زرد که با نام های خردلی و یا زرد زعفرانی نیز شناخته می شود، یکی از رنگ هایی است که در ترکیب با رنگ آبی، به ویژه آبی پاستلی به مکان شخصیت و ظاهری متفاوت و منحصر به فرد می بخشد. هم چنین این ترکیب رنگی در سال های اخیر به یکی از ترند های مطرح در طراحی داخلی تبدیل شده است.

 

ترکیب رنگ آبی و قهوه ای

همان گونه که در ابتدا نیز مطرح شد، بسیاری از تنالیته های رنگ آبی خاصیتی مانند رنگ های خنثی دارند و در کنار هر رنگی، فضایی هماهنگ ایجاد می کنند. اما بسیاری از افراد بر این باور هستند که برخی از رنگ ها نمی توانند با رنگ آبی ترکیب شده و هماهنگی ایجاد کنند و یکی از این رنگ ها رنگ قهوه ای است. در صورتی که اگر ارتباط لازم میان این دو رنگ به درستی انجام شود، رنگ های آبی و قهوه ای می توانند هماهنگی زیبایی با یکدیگر ایجاد کنند.

 

به خصوص با افزایش و محبوبیت ترند استفاده از رنگ های متضاد در کنار یکدیگر در سال های اخیر، استفاده از رنگ های آبی و قهوه ای نیز در کنار یکدیگر در طراحی داخلی بسیار پرکاربرد شده است. تنالیته های تیره تر رنگ آبی مانند آبی لاجوردی، آبی نفتی و نیلی زمانی که در یک مکان به کار برده شوند ظاهری جدی، متشخص و پیچیده به آن می بخشند. رنگ قهوه ای نیز از جمله رنگ هایی به شمار می رود که دارای این ویژگی ها می باشد. به همین دلیل این دو رنگ در کنار یکدیگر محیطی کاریزماتیک و مجلل ایجاد می کنند.

 

تصویر: ترکیب رنگ آبی و قهوه ای

ترکیب رنگ آبی و بنفش

در رنگ های هماهنگ با رنگ آبی یکی دیگر از ترکیب رنگی هایی که تصور می شود با یکدیگر هماهنگی ندارند، رنگ های آبی و بنفش هستند. در گذشته این دو رنگ هرگز در کنار یکدیگر به کار برده نمی شدند، اما امروزه حتی در دکوراسیون های رسمی نیز به شکل قابل توجهی از این نوع ترکیب رنگی ها استفاده می شود. به این موضوع توجه داشته باشید که از آن جایی که بنفش رنگی غالب و قدرتمند است بهتر است که با آبی روشن ترکیب شود.

 

تصویر: ترکیب رنگ آبی و بنفش

ترکیب رنگ آبی و طلایی

در رنگ های هماهنگ با رنگ آبی اگر می خواهید در سبک کلاسیک از رنگ آبی استفاده کنید، می توانید از ترکیب زیبای رنگ آبی تیره و درخشش رنگ طلایی استفاده کرده و فضایی مجلل و احساسی نوستالژی را در محیط زندگی خود ایجاد کنید.

 

ترکیب رنگ نقره ای

یکی از زیباترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ نقره ای در دکوراسیون داخلی رنگ مشکی است. زمانی که رنگ های مشکی و نقره ای با هم ترکیب می شوند ظاهری بی نظیر به مکان می بخشند. البته رنگ مشکی تنها رنگ تیره ای نیست که با رنگ نقره ای ترکیبی زیبا می سازد. تنالیته تیره تمام رنگ ها معمولا با رنگ نقره ای هماهنگ بوده و ترکیب رنگی شیک و تاثیر گذاری ایجاد می کنند.

 

تصویر: ترکیب رنگ نقره ای

 

ترکیب رنگ نقره ای و طلایی

لوازم طلایی و نقره ای بیش از آن که جنبه ابزاری داشته باشند جنبه درخشندگی دارند. جفت کردن فلزات با دیوارها، سقف ها، مبلمان و لوازم باعث می شود که خانه شما جلوه ای درخشان پیدا کند . به طور مثال پایه های یک میز جلو مبلی جدید و یا شلف دیواری از جنس فلز و با رنگ نقره ای یک جلو خاص و زیبا را به محیط شما میبخشد.

 

رنگ های متالیک همگی در حال حاضر بسیار پرطرفدار شده اند که این یعنی طلایی و نقره ای به طور یکسان در حال بالا آمدن در چارتهای دکوراسیون هستند. اگر هر دوی این ها فلزات مورد علاقه شما هستند و در مورد این که مجبور هستید یکی از آن ها را انتخاب کنید نگران هستید، می توانید نفس راحتی بکشید چرا که این باور قدیمی که طلا و نقره نمی توانند در کنار هم بیایند دیگر وجود ندارد و در حقیقت حتی به ترکیب طلایی و نقره ای توصیه می شود.

 

متالیک ها طبیعتا پویا هستند و به خصوص ترکیب نقره و طلا نه تنها کنتراست جذابی پدید می آورند بلکه حسی از بعد و بافت بصری با خود می آورند. با تعادل مناسبی از هر دو، خانه شما جلوهای پرظرافت و التقاطی پیدا می کند. با شروع کردن از مقادیر کوچک طلایی و نقره ای کم کم درمی یابید که چطور بدون نگرانی در مورد زیادی دائمی بودن یکی از آن ها باید این دو رنگ را در کنار هم بیاورید که جلوه زیبایی داشته باشد.

 

مطالب مفید ( پیشنهاد میکنم بخوانید )

۱۴ مدل از جدید ترین میز جلو مبلی های با طراحی خلاقانه
تلفیق سبک رومی و کلاسیک در طراحی دکوراسیون اتاق خواب
چرا نورپردازی در طراحی داخلی بسیار مهم است؟
چند نمونه از جدید ترین میز تلویزیون های مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *