دری نوشت

طراحی دکوراسیون منزل با تم پاییزی

با ریزش برگها در پاییز ، زمان آماده سازی خانه ها برای این فصل فرا رسیده است.اگر شما به دنبال تزئین دکوراسیون منزلتان با برخی از المان ها با موضوع پاییز هستید ، ما لیستی از ایده های دکوراسیون پاییزی برای منزل را برای الهام بخشیدن به شما در این فصل گردآوری کرده ایم ، دکوراسیون شخصی مناسب خانه تان را بیابید و از آن لذت ببرید.

 

 

بیایید از میز ناهار خوری شروع کنیم ، یک میز ناهار خوری روستیک در فضای سفید جلوه بسیار خاصی به دکوراسیون منزلتان می دهد. برای اینکه حس و حال پاییزی به این میز ناهار خوری بدهیم از یک رانر چهار خانه سفید – مشکی و چند کدو تنبل که نماد فصل پاییز هستند استفاده شده است.  برای میز جلو مبلی هم می توان از همین روش برای دکور کردن آن استفاده کرد.

توجه داشته باشید برای طراحی دکوراسیون با تم پاییزه باید از رنگ هایی با طیف های زرد ، نارنجی و قرمز برای فضای مورد نظرتان انتخاب کنید. البته نکته مهم در این قسمت استفاده هوشمندانه از این رنگ ها است، این رنگ ها را نباید بیش از حد استفاده کنید بلکه با یک رنگ خنثی ترکیب کنید تا زیبایی خیره کننده ای به منزل شما بدهند.

 

 

می توانید در جای جای منزل از برگ های پاییزی به روش های گوناگون به عنوان اکسسوری بکار بگیرید. مثلا به صورت گلدان ، طرح هایی بر روی دیوار و یا جاشمعی همه این ها به سلیقه و خلاقیت شما بستگی دارد. سعی کنید از بافت کنافی و چوبی بیشتر استفاده کنید.

 

 

با استفاده از چوب‌های خشک به عنوان یکی از نمادهای پاییزی می‌توانید چیزهای زیادی درست کنید. چوب‌های خشک باریکی پیدا کنید و آن‌ها را درون گلدان در کنار سایر گل‌ها قرار دهید. از چوب‌های خشک برای ساخت قاب عکس یا ساخت تابلو استفاده کنید. می‌توانید با استفاده از رنگ، برگ‌هایی پاییزی برای درخت تابلوی خود بکشید و تابلویی سه بعدی درست کنید.

از چوب‌های خشک برای ساخت حلقه‌های تزیینی در، استفاده کنید. کافی است چوب‌ها را با دقت بر روی حلقه‌ای از جنس یونولیت، مقوا و … بچسبانید و با سایر نمادهای پاییزی آن را تزیین کنید.

برای طراحی دکوراسیون ویژه پاییز می‌توانید از کنده‌های خشک درختان هم استفاده کنید و از آنان به عنوان میزی برای قاب عکس و گلدان یا حتی قرار دادن کدوها استفاده کنید.

می توانید از برگ های پاییزی در تزئین قسمت های مختلف استفاده کرد همچنین اگر دوست دارید، با دکوراسیونی ساده، حال و هوایی پاییزی به خانه تان بیاورید یک کدوتنبل را در یک سینی فلزی یا سطح , چوبی قرار دهید و چندبرگ مصنوعی همراه با چند عدد ذرت خشک شده دورتادور آن بچینید. فرد می توانید از گل های خشک و یا ساقه های گندم خشک شده استفاده کنید و گوشه و کنار فضای داخلی تان را با آن ها دکور کنید و جلوه ی خاصی به فضای داخلی تان ببخشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *